علت گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان میتواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. ایران لوله برای رفع گرفتگی لوله با فنر و دستگاه در منطقه 9 تهران به صورت شبانه روزی آماده خدمات دهی می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید برای لوله بازکنی دکتر هوشیار به صورت 24 ساعته با ما تماس بگیرید.

گرفتگی لوله های توالت یا کفشور حمام و آشپزخانه امکان دارد در هر صورت از شبانه روز اتفاق بیفد. ما برای خدمات لوله بازکنی در خیابان دکتر هوشیار را کمتر از 20 دقیقه سرویس دهی داریم. برای درخواست نیروی لوله بازکن در محله دکتر هوشیار باشماره 09198883535 تماس بگیرید.

لوله بازکنی نیاز به ابزار و نفرات فنی کار دارد تا گرفتگی را سریع و به صورت کامل رفع کند. چاه بازکنی خیابان دکتر هوشیار منطقه نه تهران یکی از قدیمی ترین خدمات شرکت ایران لوله می باشد. فقط با یک تماس آماده خدمات دهی به شما همشهریان عزیز هستیم.

لوله بازکنی در خیابان دکتر هوشیار

ما مشتریان زیادی در زمینه لوله بازکنی در خیابان دکتر هوشیار  تهران داریم. که به همین منظور و برای رضایت مشتریان و سرویس دهی فوری یک سرویسکار مختص خیابان دکتر هوشیار و 21 متری جی داریم. تا در صورت تماس مشتریان برای چاه بازکنی هرچه سریعتر بتوانیم خدمات ارائه دهیم.

لوله بازکنی خیابان دکتر هوشیار

بهترین روش برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از فنر و دستگاه  لوله بازکنی می باشد. معمولا نفراتی که اطلاعات کافی در زمینه لوله گرفتکی ندارند. در اولین مرحله برای رفع گرفتگی از مواد اسید یا محلول لوله بازکن استفاده می کنند. که انجام این کار از طرف ما پیشنهاد نمی شود. چرا که محلول لوله بازکن علاوه بر شیمیایی بودن میتواند به سیستم لوله کشی فاضلاب آسیب جدی وارد کند. برای مشاوره و بازدید رایگان لوله بازکنی دکتر هوشیار با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هنگام گرفتگی لوله فاضلاب چه کار کنیم؟

اولین اقدامی که هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب باید انجام داد، آبریزی در محل گرفتگی انجام نشود. اگر لوله های سینک آشپزخانه گرفتگی دارد، لوله های خرطومی زیر سینک را برسی کرده و درصورت وجود چربی داخل سیفون و لوله آن را تمیز کرده و دوباره نصب شود. هنگام باز کردن سیفون زیر سینک ظرفی زیر آن قرار دهید تا آب داخل کابینت نریزد.

گرفتگی لوله فاضلاب

چنانچه لوله فاضلاب توالت گرفتگی دارد. شیر پیسیوار ورودی فلاش تانک را به حالت بسته قرار دهید. در صورت گرفتگی کامل از محلول لوله بازکن و مواد اسیدی برای لوله بازکنی استفاده نکنید. اگر گرفتگی در لوله اصلی ساختمان باشد که در این صورت هنگام استفاده از طبقات بالا آب از محل گرفتگی بالا میزند. به طبقات بالا تر اطلاع دهید تا موقع رفع مشکل آب استفاده نکنند.

گرفتگی لوله اصلی ساختمان نسبت به گرفتگی های فرعی سخت تر و رفع مشکل آن کمی دشوار می باشد. اگر در پایین ترین طبقه از کفشورآب فاضلاب بالا میزند. این احتمال هم گرفتگی لوله اصلی ساختمان هم این احتمال وجود دارد که چاه فاضلاب پر باشد. البته در صورتی که سیستم فاضلاب به چاه وصل باشد. برای برسی پر بودن چاه فاضلاب یا گرفتگی لوله با لوله بازکنی دکتر هوشیار تماس گرفته تا بازدید رایگان توسط سرویسکار مربوطه انجام شود.