اگر ساکن محله غرب تهران در بلوار آیت الله کاشانی هستید، می توانید برای خدمات تشخیص ترکیدگی لوله ایت الله کاشانی با دستگاه نشت یابی لوله آب فاضلاب و شوفاژ به صورت ۲۴ ساعته با شرکت ایران لوله در تماس باشید.

خدمات ما برای تشخیص و ترمیم ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در بلوار آیت الله کاشانی مستقیماً از طرف شرکت ایران لوله سرویس دهی می شود.
ما بدون هیچ گونه واسطه ای خدمات لوله کشی ساختمان را در غرب تهران سرویس دهی داریم.

منطقه بلوار فردوس تهران یکی از محله های قدیم در منطقه غرب تهران می باشد. که از فلکه صادقیه تا منطقه کن امتداد دارد.
مجموعه شرکت ایران لوله با فعالیت در زمینه تاسیسات خدمات تشخیص و عیب یابی ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در بلوار ایت الله کاشانی را به صورت شبانه روزی سرویس هایی دارد.

تشخیص شکستگی لوله فاضلاب با دستگاه در بلوار ایت الله کاشانی

شاید برای شما هم سوال باشد، که آیا تشخیص شکستگی لوله فاضلاب با دستگاه انجام می شود؟ یا به صورت سنتی و با بررسی لوله کش مشکل نشتی عیب یابی صورت میگیرد؟

تشخیص ترکیدگی لوله در بلوار ایت اله کاشانی

امروزه با پیشرفت  علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی در زمینه تشخیص نشتی لوله فاضلاب تولید شده است، یکی از دستگاه هایی که برای تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب استفاده می شود دستگاه امواجی می باشد.

دستگاه امواجی برای نشتی لوله فاضلاب جنس پلیکا و چدنی کاربرد دارد. این دستگاه با ارسال امواج و دریافت طول موج محل نشت فاضلاب را به صورت دقیق در داخل رایزر و لوله های زیر کار مشخص می کند.

شرکت ایران لوله خوشبختانه با استفاده از دستگاه امواجی خدمات تشخیص شکستگی لوله فاضلاب در بلوار ایت الله کاشانی را به صورت 100% تضمینی و با فاکتور رسمی ارائه می دهد.